A PUBG Company igazgatója, Chang Han Kim szerint a PlayerUnknown's Battlegrounds tematikáján egy "univerzális média franchise" is felépíthető. A CEO az Inven Globalnak adott interjújában arról mesélt, hogy bizony tervezi a játék nevének népszerűsítését a videojátékon kívül is.
Elmondása szerint a cég tervezi, hogy több formában is megjelennének. Az e-sport versenyeken túl a képregények, az animációs filmek és a sorozatok sincsenek kizárva.
"Már kaptunk néhány csalogató hívást Hollywood fejeseitől és a Netflixtől is. Az az álmunk, hogy felépítsünk egy új, játék alapú kultúrát, és ezt több útvonalon keresztül tervezzük elérni."
Kim hozzátetette, hogy a PUBG Xbox One verziója 2 nap alatt több mint 1 millió példányban kelt el (minőségétől függetlenül). Azt is megjegyezte, hogy ugyan jelenleg van egy időszakos exkluzivitási szerződésük a Microsofttal, de később nem lehetetlen, hogy PlayStationre is kihozzák a sikercímet. Persze ehhez azért zárójelben tegyük hozzá azt is, hogy a Sony nem támogatja a még Early Access (vagy Game Preview, a név mindegy, a lényeg az, hogy nem késznek szánt termék) stádiumban lévő játékok megjelentetését a platformjukra, tehát előbb mindenképpen egy késznek tekinthető termékre van szükség ahhoz, hogy valós konzolportról beszélhessünk.
Szerintetek a PUBG milyen formában állná még meg a helyét?