Valószínűleg senkit nem ér meglepetésként, hogy jól lehet keresni influenszerként, de jól is kell csinálni ezt az egyre népszerűbb szakmát - sok tényező kedvező együttállására van szükség ahhoz, hogy valaki annyira sikeres lehessen mint a TheVR, Pamkutyáék, vagy Viszkok Fruzsi.
Ma már nem csak megélni lehet ebből, de meggazdagodni is. A Forbes szakmai zsűrije összeállította a magyar influenszerek top 20-as listáját "üzleti értékük, énmárkájuk erőssége alapján", a SentiOne és a HypeAuditor segítségével, figyelembe véve a közönségek minőségét, növekedési trendjeit. A részletes adatsorban külön mérték a követőbázist, a kedveltséget, az aktivitást, és a tartalmi igényességet, profizmust.
A miniportrékkal és interjúval kiegészített lista nyomtatott formában található az újságárusoknál, de pusztán a rangsort online is közzétették. Ez alapján a sorrend a következő:
- TheVR
- Pamkutya
- Whisperton
- Abosi Barna
- Nessaj
- JustVidman
- Körcsönyei Polla
- Forstner Csenge
- Viszkok Fruzsi
- Csecse Attila
- Papp Inez Hilda
- Kempf Zozó
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- LadySzomjas
- Nasz Dániel
- Nagy Benedek
- Cresser
- Unfield
- Radics Péter
- Dancsó Péter
Ti kit tartotok a legértékesebb tartalomgyártónak?