Egy japán újságban jelent meg egy történet arról, hogy hogyan segítette ki a Nintendo azt a nagymamát, aki a Tetris nagy rajongója volt, azonban miután az felmondta a szolgálatot a nála lévő Game Boy, sehonnan nem tudta pótolni azt. A lánya mesélt arról, hogyan oldódott meg végül a az idős hölgy gondja.
A 72 éves Kuniko Tsusaka elmondta, hogy édesanyja 95 éves korában is bőszen játszott a Tetrissel, ezért ő és Game Boya elválaszthatatlanok voltak. Mivel ezt a gépet 1989-ben dobták piacra, és 2010-ben már a jóval fejlettebb Game Boy Advance gyártását is leállították, így meglehetősen nehéz dolguk volt, amikor elromlott az említett kézikonzol.
Miután sikertelenül próbáltak meg felkutatni olyan helyeket, ahol meg tudják javíttatni, esetleg vehetnek egy újat, az egyik unoka állt elő azzal az ötlettel, hogy érdemes lehet megkeresni a Nintendo ügyfélszolgálatát. Erről azt állította, hogy rendkívül segítőkészek, azonban az édesanyja félreértette mondandóját, mivel egy olyan dicsérő kifejezést használt, ami a japánban egyaránt jelenti azt, hogy "isteni", illetve hogy "papír". Így Kuniko Tsusaka tollat ragadott, leírta egy levélben a problémájukat, majd az elromlott Game Boy kíséretében elküldte azt a Nintendónak.
Egy héten belül megérkezett a gyártó válasza, akik azt írták, hogy sajnos ők maguk sem tudják már megjavítani az elromlott szerkezetet, azonban az egyik raktárukban találtak egy megmaradt új gépet, amit szintén elküldtek. A játékos nagymama még 99 éves koráig élt és nagyon hálás volt a cégnek, amiért kisegítették.