Nincs egy hete, hogy Ninja, a legnépszerűbb Twitch streamer bejelentette, hogy a jövőben a Mixeren folytatja munkásságát. A váltás híre nagy port kavart, sokan kételkedtek, hogy sikerül-e átcsábítani a követőket a Microsoft szolgáltatásába, lévén ez a platform jóval kisebb felhasználói bázist tudhat magáénak, de már az első alkalommal kiderült, hogy nem lesz tuti bukás ebből.
A borúlátó jóslatokkal jóslatokkal ellentétben, a streamer követőinek száma nem igazán sínylette meg a váltást. Még egy hét sem telt el a költözés óta, de Ninja már egymillió feliratkozóval büszkélkedhet Mixeren is. A feliratkozás ezen a felületen is ugyanúgy havidíjhoz kötött, mint a Twitchen, és persze itt lehet a trükk az egészben, ugyanis a Mixer egy igen kedvező nézőcsalogató akcióval állt elő: Ninja érkezésével bejelentették, hogy két hónapos ingyen feliratkozást ajánlanak az új csatornájára.
Az egymillió mindenképp egy szép szám, azonban hogy valóban mennyi ember hajlandó pénzt áldozni a streamer kedvéért, majd csak akkor derül ki, ha lejártak az ingyenes próbahónapok. Abból is kaphatunk egy kis képet, hogy a csatornának jelenleg kevesebb (805.000) követője van, mint feliratkozója.
Persze két hónap még sok idő, addig még rájöhetnek azok a Twitch fanok, akik nem követték a sztárt az új platformra, hogy Ninja nélkül nem élet az élet. Mindenesetre érdekes lesz látni a kísérlet végét, már csak azért is, mert így pontosabb képet kaphatunk, hogy meddig terjed a platformok és azok szereplői iránti lojalitás, illetve hogy milyen üzleti lépésekkel lehet gyorsan nézőket átszervezni, ha úgy hozza a helyzet.