A 2007-es BioShock sztorijával, karaktereivel és feledhetetlen atmoszférájával a belső nézetes lövöldék egyik legemlékezetesebb képviselője, mely a mai napig masszív rajongótáborral bír, akik sosem engedték el igazán az óceán sötétjében pusztuló Rapture világát.
Különösen őket érdekelheti a válasz a nagy kérdésre, hogy vajon mit rejt a Little Sistereket kísérgető rettegett védelmezők, a Big Daddyk sisakja. A játékban ugyanis sosem mutatták meg nekünk, pedig a második részben magunk is egy korai verziót alakítottunk közülük.
Ez azonban nem jelenti, hogy a készítők nem is képzelték el a valaha emberként induló, genetikai mutációk sorával eltorzított lények igazi formáját. Erről pedig egy koncepció árulkodik, amit nem más, mint Robb Waters skiccelt fel, aki a BioShockon és a BioShock Infinite-en is dolgozott rajzolóként.
Sok egyéb mellett Waters felelős például a Little Sisterek, az ellenfeleink derékhadát adó Splicerek, valamint a Rapture-t megálmodó Andrew Ryan és a tébolyult művész, Sander Cohen kinézetéért is. Így aztán kevés, nála kompetensebb ember akad, aki leránthatná a leplet (vagyis a sisakot) a Big Daddykről, szóval íme, tessék emésztgetni a látványt:
Szó ami szó, nem túl szép, de akik találkoztak már a játékkal, nem is számíthattak élre vasalt arcú Adoniszokra, hiszen a Big Daddyk alkata sem erről árulkodik. Érdekes részlet a homlok tájékán derengő folt, ami választ ad arra, miért világít ebben az árnyalatban a búvárruhás felvigyázók sisakja.
Aztán persze ki tudja, még az is lehet, hogy a készülő negyedik rész ad majd egy kevésbé jabbás választ, de mi inkább arra fogadnánk, hogy valószínűleg ez a rajz a legközelebbi, amit valaha is megtudhatunk az ikonikus karakterek valós formájáról.