Az elképesztő speedrunok világában - mint például ez az Elden Ring mutatvány, vagy ez a The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom megoldás, esetleg ez az emlékezetes Oblivion hajsza - az ember szinte meglepődik azon, ha valaki egészen más megközelítésben igyekszik maradandót alkotni a különleges végigjátszások tömegében. Nevezhetnénk akár slowrunnak is az alábbi mutatványt, a Punchy névre hallgató tartalomgyártó (és eredetileg speedrunner) ugyanis igyekezett minél lassabbra venni klasszikus Resident Evil 2 kampányának élményét.
Persze, egyrészt szereti a játékot, saját elmondása szerint ezt nyomta végig a legtöbbször, de aztán egy napon szépen, lassan becsavarodott, és kitalálta, milyen érdekes kísérlet lenne,
ha egyáltalán nem tenne meg egy lépést sem a játékmenet során. Se előre, se hátra.
A megoldás nem túl bonyolult, a régi, tank irányítású Resident Evil játékokban ha célzóállásba váltott a karakter, akkor egészen kicsit araszolt, így gyakorlatilag a fegyver fel- és leemelésével minimálisan lehet vele apránként haladni. És ha a patreonos pajtásaid kifizetik, hogy hülyeségekkel töltsd az idődet, akkor végig is tudod így vinni a játékot, és még éhen sem halsz közben, vagy anyád sem dob ki az alagsorból, hogy már elmúltál 40 éves, ideje lenne még ebben a manifesztációdban egyszer látnod a napfényt a teljes valójában. Mondjuk a munkaügyi központ felett, ott állítólag szépen süt.
Na de lássuk mindezt a gyakorlatban!
Erre az égető kérdésre is választ kaptunk akkor, lépjünk (érted, lépjünk) is tovább.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!