Alapvetően a világon semmi gond nincs azzal, ha egy játékcég összeáll egy divatmárkával. Láttunk már jól sikerült termékkapcsolásokat a gaming korszakos történelmében, de a mostani nem az.
Az Epic Games és a Spanyolországból indult Balenciaga divatmárka együttműködéséből egy olyan termékvonal jött össze, ami se nem kifejezetten kreatív se nem kifejezetten menő. Mondjuk cserébe olyan drága minden darabja, hogy a kocsid árából sem tudnál összeszedni egy teljes szerelést.
A lenti képen látható siltes csoda például 395 dollárba (olyan 118 000 forintba) kerül, és olyan elképesztő dizájnelemeket visel, mint a Fortnite felirat és a Retail Row név 13 különböző nyelven.
A lenti pulcsihoz is ugyanezt a megoldást választotta az alkotó, csak ez még hófehér is, hogy az első pizzázós este után megbánhasd életed minden döntését. Mondjuk ez csak olyan laza 725 dollárba (217 000 forint) kerül.
A lenti ing a csúcsa mindennek: a cucc nem csak nevetségesen drága, de a bemutató fotók tanúsága szerint ráadásul úgy is fogsz kinézni benne, mintha egy általános iskolás kisgyerek lennél a menzasorban a tejbegrízedre várva.
Mondjuk ha nem akarod leenni a Fortnite történelem legdrágább előkéjét, akkor jobb ha felkapod még rá ezt az 1300 dolláros farmerdzsekit is, ami egyébként kiválóan passzol a téli gatyáidhoz.
Szerencsére a Fortnite-on belül nem ilyen drágák a Balenciaga cuccok. Az új skinek egyrészt nem is néznek ki rosszul, másrészt 1200 V-Bucksért behúzhatóak. Inkább költsétek arra a pénzeteket (vagy vegyetek egy videókártyát), minthogy egy krumpliszsákba hímzett feliratra áldozzátok a keményen megkeresett fillérjeiteket.