Valami történt az Xbox háza táján, méghozzá az egyik legtöbbet, és abszolút jogosan kritizált részleggel: nagyon úgy tűnik, hogy több évnyi izzadtságszagú erőlködést követően végre rájöttek a marketingesek, hogy lehet ezt jobban is csinálni.
Gondoljuk csak a mémből lett Xbox minihűtőre, valamint annak limitált példányszámú nagy testvérére. Nyilván ízlés dolga, de véleményem szerint ugyanebbe a sorba illeszkedik az Xbox All Access szolgáltatást (gyakorlatilag részletre megveszed a konzolt Game Pass előfizetéssel együtt) népszerűsítő videóklip is, amely az All-4-One 1994-es, rádióban (és diszkókban is) agyonjátszott I Swear című slágerét dolgozza fel.
Ráadásul a vadonatúj It's All There nem holmi utánzók, hanem tényleg a valaha nagyon népszerű fiúbanda tagjainak (Jamie Jones, Delious Kennedy, Alfred Nevarez és Tony Borowiak) előadásában látható és hallható. Tökéletesen lefesti azt az érzést, ami eluralkodik a szeretett régi konzolját hátrahagyni készülő gameren, aki egy kicsit ragaszkodna is az exéhez, de már csábítja az új partner (nem is egy, hanem kettő).
Jó úton jár az Xbox, amikor a hagyományos megoldásokkal ellentétben szellemesebb, nem ritkán önreflexív módszereket választ arra, hogy termékeit vagy szolgáltatásait reklámozza? Mit gondoltok?