Hirdetés

Mostantól sokkal jobban futhatnak az Unreal Engine 4-es játékok

|

Több játékban pöröghet az akár 100 fps feletti, 4K-s élmény.

Hirdetés

A múlt hét óta érhető el az Unreal Marketplace-en, pontosabban az Unreal Engine 4.26-hoz az Nvidia DLSS pluginje, tehát a fejlesztők most már szélesebb körben is bevethetik játékaikban a Deep Learning Super Sampling technológiát.

Bár kétségtelen, hogy inkább a ray tracing a GeForce RTX kártyák felkapottabb kifejezése, a DLSS, annak is a 2.0-s verziója egy talán sokkal izgalmasabb innováció. Kaci a PC World online hasábjain járta körbe részletesebben a mesterséges intelligencia vezérelte, magas képkockaszámot biztosító, akár 4K-ig vagy 8K-ig futó felskálázás titkait, mellyel a natív módszerhez képest simán megduplázható vagy triplázható a játékteljesítmény.

Hirdetés

Idáig csak korai hozzáférési programban volt elérhető az Nvidiától a DLSS, most viszont, hogy már nem kell használatát külön kérvényeznie a fejlesztőknek, minden bizonnyal egyre több játékban megtalálhatjuk majd. Az elmúlt hónapokban olyan címek támogatják a DLSS-t, mint a Cyberpunk 2077, a Death Stranding, a Call of Duty: Black Ops Cold War vagy a The Medium, de a közeljövőben például a Nioh 2 vagy a Call of Duty: Warzone is meg fogja kapni.

Az AORUS GeForce RTX 3070 MASTER 8G videokártyáról szóló tesztünkben videós formában is érintettük a DLSS technológiát:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)