A srác (aki ma már nem annyira fiatal, hiszen 20 éve csinálja az egészet) még 1997-ben kezdte, amikor az egyik első MMO, az Ultima Online megjelent. A játékban véges számú háznak volt csak hely, ő viszont megtalálta a módját, hogy mások épületeit lerombolja, aztán újat építsen és azt eladja az eBay-en. Állítása szerint pályafutása során közel 100 házat passzolt el átlagosan 2000 dolláros áron, ami önmagában is elég ahhoz, hogy valaki eléldegéljen belőle.
Persze nem ez volt az egyetlen játék, amit sikerült feltörnie. Lineage 2, Shadowbane, Final Fantasy XI, Dark Age of Camelot, Age of Conan, Lord of the Rings Online, RIFT, Guild Wars 2, és még sorolhatnánk azokat az MMO-kat, amikben talált valamilyen kiskaput. A DAoC-ban például ki tudott lépni anélkül, hogy azt a játék észrevette volna, így amikor visszalépett, gyakorlatilag klónozta a karakterét annak minden cuccával együtt.
"Annyi pénzt csináltam amennyit nem szégyelltem anélkül, hogy a többi játékos vagy a fejlesztők észrevették volna. 12 évig ez volt az egyik fő bevételem."
Azt nem árulta el, hogy összesen mennyi pénzt keresett az egésszel, de állítása szerint nagyon jól megélt a dologból. Ma már egy tanácsadó cégnél dolgozik, mert mióta átalakult a játékipar és sok fejlesztő a játékon belüli vásárlásokból tartja fenn magát, nem érezte fair dolognak, hogy belekontárkodjon a virtuális gazdaságba.
Ha kíváncsiak vagytok a teljes interjúra, kattintsatok ide!