Több mint 750 résztvevő repült Reykjavíkba a napokban lezajlott EVE Online Fanfestre, melynek megnyitójában kiderült, hogy a fejlesztő CCP Games továbbra sem adta fel az FPS spin-off kiadására vonatkozó, régóta dédelgetett terveit.
Ezzel viszont még nincs vége az izgalmas bejelentéseknek, az izlandi stúdió ugyanis több újdonságot is tartogat, köztük a Microsoft Excel közelgő támogatásával és vadonatúj történetekkel.
Igen, jól olvastátok, a játék támogatni fogja a Microsoft táblázatkezelőjét. Ez persze csak annak hangzik furcsán, aki nem jártas az EVE Online-ban, a CCP űrbéli MMO-ja ugyanis rendkívül összetett világot alkot, a hardcore játékosok így profi elemzésekkel optimalizálják a stratégiájukat. Ebben segít, hogy az adathalmazokat egy Javascript-eszköznek hála hamarosan könnyedén exportálhatják majd az Excelbe, megkönnyítve a kalkulációt a kereskedelmi haszonkulcsoktól a grandiózus űrcsatákban alkalmazott taktikákig.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Az viszont már nem csak a keményvonalas rajongók számára lehet izgalmas, hogy új sztorikat hoz az Arcs játékmód, amelyek egy "többéves utazás" részeként csábítják New Eden lakóit.
"Az Arcs lehetővé teszi a Capsuleerek [őket alakítják a játékosok] számára, hogy dinamikus történeteken és eseményeken keresztül szorosabb kapcsolatot építsenek ki a saját birodalmukkal, nagyobb hatalmat kapva New Eden élő univerzumának alakításában. A felhasználók a frakcióháborúk, az infrastruktúra és sok más dolog javulására számíthatnak az Arcs frissítéseinek megjelenésével, ami további értéket ad a játékosok szerepköreinek és interakcióinak New Edenben."
Bergur Finnbogason kreatív igazgató elmondta, hogy a közelgő történetek és események nem csak a veteránoknak szólnak majd, az új sztorikba skill-szinttől függetlenül bárki belevetheti magát. Az Arcs frissítései valamikor az idei év során futnak be, a fentiek mellett pedig kaptunk egy új "imázsfilmet" is az EVE Online egyik frakciójához, a Caldari Államhoz.
Az EVE Online még 2003 májusában indult útjára, 19 éves pályafutása alatt pedig lényegében egy alternatív valósággá nőtte ki magát, ahol közel 8000 csillagrendszert látogathatunk meg. A világ méretéről sokat elmond, hogy egy játékosnak 10 évig tartott, mire mindet bejárta.