A 80-as évek olasz horrorfilmjei mindig is kultikusnak számítottak a filmrajongók körében, de talán még ebben a szűk közegben is egyedi helyet foglal el Ruggero Deodato filmje, a Cannibal Holocaust, amely nem csak az erőszakos témaválasztás, de a kritikus mondanivalója miatt is emlékezetessé vált.
Véres tartalom ide vagy oda, a Cannibal Holocaust sosem volt az a fajta film, ami játékadaptáció után kiáltana, ezért is volt különösen meglepő, amikor 2020-ban kiderült, hogy Deodato egy olasz játékfejlesztő stúdióval karöltve interaktív formában szeretné folytatni a történetet.
Sajnos sok minden más videojátékos projekthez hasonlóan ez a fejlesztés is nagy károkat szenvedett a koronavírus miatt, illetve jogi problémákba is ütköztek, ami miatt időközben el kellett engedniük a "Cannibal Holocaust" címet és elszeparálni a játékot az eredeti filmtől.
Deodato egy kicsit átszabta a forgatókönyvet, így a játék "Borneo: A Jungle Nightmare" címen folytatta a pályafutását, de ez a megközelítés sem volt tartósan életképes, ugyanis sokan negatívan reagáltak arra, hogy a borneói őslakosokat ilyen negatívan ábrázolják.
Sajnos Ruggero Deodato tavaly betegségben elhunyt, de a Fantastico Studio kitart víziója mellett, így az immáron Cannibal Tales néven készülő játék három részben fog megjelenni, melyek közül az első két epizód 2D-s visual novel lesz, míg a záróepizód egy 3D-s, Unreal Engine 5-ben készülő kaland.
Egyelőre több konkrétum nem derült ki, de a stúdió elmondása szerint az első epizód még idén télen, míg a második kettő valamikor jövőre jelenik majd meg.