A Doritos, a Mountain Dew, a Monster és a G-Fuel után most a Cup Noodles gyártója, a Nissin is megpróbálja kihasználni a "gamer" kifejezés erejét. A CNN jelentése szerint a japán levesmárka két új ízesítésű, koffeintartalmú levest fog piacra dobni.
Japánban szeptember 18-án kerülnek forgalomba a hagymás és fekete paprikás yakisoba, illetve a curry variánsok, melyek mindegyike disznóhúsos és zöldséges alapot használ.
A hivatalos közleményben a Cup Noodles képviselője a következőt nyilatkozta:
"Japán videojátékos populációja évről évre növekszik, főleg a fiatalabb generáció körében. Ez a szám már most túllépte az 50 milliót, ezért válaszolni szeretnénk a felmerülő keresletre, és a Nissin történelmében most először »gamer-barát« termékeket kínálni."
A "gamer-barát" kifejezést azzal érdemeltek ki, hogy a currys egy szószos alapot használ, a másik pedig "levesmentes", így nehéz lesz összefröcskölni mindent tésztaevés közben. Meg hát a koffein is segíthet a hajnalig Starfieldezésben.