Hirdetés

Killzone: Shadow Fall - véget ért a felbontás miatti per

|

Anno, réges régen egy fiatalember beperelte a Sonyt, mert a Killzone: Shadow Fall többjátékos módjában nem natív 1080p-ben futott. Az ügy végére mostanra sikerült pontot tenni.

Hirdetés

Utoljára decemberben írtunk a Killzone: Shadow Fall perről, akkor a bíró még nem akarta elengedni az ügyet.

Douglas Ladore, egy kaliforniai játékos tavaly augusztusban perelte be a Sonyt, mondván a cég hazudott a Killzone: Shadow Fall felbontásával kapcsolatban. A Guerrilla még a tavalyi év elején tisztázta, hogy egy "temporal reprojection" nevű technológiát használt, és az esetek nagy részében még akkor is úgy tűnt, hogy a játék tartja az 1080p-t, amikor valójában ez alatt pörgött. Ladore több mint ötmillió dollárt akart kifizettetni, azonban Edward M. Chen bíró mindkét fél beleegyezésével úgy határozott, hogy ejti az ügyet, nem engedi, hogy a felperes ismét emiatt pereljen, és csupán a perköltségeket kell a feleknek állniuk. Valószínűleg ez sem kevés, de Ladore azért kap egy "legalább megpróbálta" plecsnit.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)