A nagy kiadóknak általában vannak belsős stúdióik, de így is előfordul, hogy egy-egy projekthez külső segítséget kérnek. A Sega a fantasztikus Sonic Mania fejlesztését egy Headcannon nevű csapatra bízta, és látva, milyen jó munkát végeztek, a három játék remasterét tartalmazó Sonic Origins csomag elkészítésére is őket kérték fel.
Az Origins a héten megjelent, és még a fejlesztőket is meglepte, mennyire rossz állapotban van ahhoz képest, amire számítottak.
A Headcannon egyik munkatársa, Simon Thomley, avagy Stealth a Twitteren fakadt ki, miután látta, hogy olyan problémák vannak a játékkal, amikkel ők egyáltalán nem találkoztak a fejlesztés során. Elmondta, ők leadtak egy változatot a kiadónak, ahol aztán módosításokat végeztek, és ennek következtében új bugok jelentek meg. A hibák, amiért vállalni tudja a felelősséget, főleg azért maradtak a játékban, mert hiába kértek halasztást, a kiadó nem egyezett bele, így sietve, túlórázva kellett befejezniük.
Csak szerette volna tisztázni, hogy a csapatnál tudják, ez az egész most rajtuk csattan, hiszen ők vannak fejlesztőként megjelölve, de nem minden az ő hibájuk. A kiadóval nem szakítják meg a kapcsolatot, a javításokon dolgoznak, és fontosnak tartotta hozzátenni, hogy mindenki, akivel kommunikáltak a Segánál, kedves volt, többnyire pozitív élményei vannak a közös munkát illetően.