A Netflix tavaly bemutatott kosztümös drámája, A Bridgerton család elképesztően népszerűnek bizonyult, hiszen csaknem 82 millióan voltak kíváncsiak az angol arisztokrácia témáját romantikus és fikciós elemekkel nyakon öntő sorozatra.
A széria ezzel a streaming platform valaha volt legnézettebb produkciója lett, így nem csoda, hogy a Netflix szorosabbra fűzi a kapcsolatot A Bridgerton család producerével, a korábban A Grace klinikával is bizonyító Shonda Rhimes-szal.
Rhimes produkciós cége, a Shondaland a napokban hosszabbított szerződést a streaming óriással, az új megegyezés értelmében pedig a következő 5 év során nem csak filmeket, de élő eseményeket, virtuális valósághoz kötődő tartalmakat és játékokat is készíthet az együttműködést állítólag 3-400 millió dollárral honoráló partnerének.
Ez jelentős emelés az első, 2017-es szerződésért fizetett 150 millió dollárhoz képest, amibe akár még egy Bridgerton-játék is beleférhet. A műfaj felé kacsintgató Netflix számára ez nem lenne teljesen új terep, hiszen a Stranger Things már két játékot is kapott, melyek nem is sikerültek rosszul. Ami pedig Rhimest illeti, neki is van némi tapasztalata a dologban, 2009-ben ugyanis A Grace klinikát is játékra vitték, mérsékelt sikerrel.
A Bridgerton család esetében persze adja magát a kérdés, hogy vajon milyen zsáner illene hozzá, de egy feleletválasztós, dialógusokra építő szöveges kaland például még jól is állhatna a Julia Quinn regényén alapuló univerzumnak.
A sorozat következő nagy dobása egyébként egy tematikus bál lesz Londonban, melynek látogatói 39 fontért három órán át élvezhetik a "zenés, vegyülős és talán kevésbé kifinomult tevékenységeket tartogató" programot.