Nem törte meg a rossz adaptációk sorát az Assassin's Creed, ráadásul számos értelmezhetetlen eleme miatt még a gyenge, játékokból készült filmek között is a kupac alján szerepel. Nem az alapanyagon és nem is a színészeken múlt, csak épp minden máson.
Jade Raymond, aki a Ubisoft Toronto alapító vezetője volt évekig, valamint az Assassin's Creed producereként és az AC II vezető producereként is dolgozott, a Develop konferencián elmondta, hogy bár kapott meghívót, nem ment el a premierre; egyszerűen azért, mert nem nagyon akart. A projekt elején, az első vázlatok elkészítésénél még közreműködött, de aztán eltávolodott az egésztől, és azóta sem érdeklődött iránta.
Közömbössége azért sem meglepő, mert 2014-ben otthagyta a Ubisoftot, és 2015 óta viszi az EA Motive stúdióját. A filmet 2016-ban mutatták be. Kíváncsiak vagyunk, jobb lett volna-e a végeredmény, ha ő is végig felügyeli.