Nagy divat lett mostanában, hogy az Unreal közösség tagjai a legújabb motorban építenek fel emlékezetes helyszíneket korábbi játékokból, esetleg komplett jeleneteket is újra feldolgoznak. Nincs ez másképp most sem, a TeaserPlay névre hallgató videós legújabb bemutatójában az első, 2001-ben megjelent Max Payne néhány pillanatát dolgozta fel, kisebb-nagyobb sikerrel.
Ha teljesen őszinte akarok lenni, személy szerint nem vagyok nagy rajongója az ilyen jellegű videóknak, ugyanis ha megnézitek, hogy valójában mire képes az Unreal Engine 5, észrevehetitek, hogy például az alábbi videó is a félelmetesen aprólékosan kidolgozott részletek helyett a túlszaturált megjelenéssel kelt látványos hatást.
Persze a szkeptikus felütés ellenére vitathatatlan, hogy a videóban látott projekt jóval látványosabb és részletgazdagabb, mint a 2001-es epizód. A metró állomáson félig leszakadt lámpák, a becsillanó és elhaló fények és az egyéb finomságok mind-mind dobnak a hangulaton.
TeaserPlay nemrég a GTA: San Andreas egyes jeleneteit alkotta újra, aztán kiszúrtuk, hogy a videó nagy része a BF: Hardline-ból származik, ami talán nem titok, hogy még véletlenül sem használ semmiféle Unreal technológiát.
Még az a szerencse, hogy a Rockstar továbbra is finanszírozza a Remedy által készített Max Payne 1 és Max Payne 2 remake munkálatait, szóval a jövőben egy profi stúdió által összehozott, valóban játszható kalanddal is gazdagabbak leszünk. Kedvünk már nagyon lenne hozzá.