Ha valami 2D-s vagy véletlenül nincs benne ray tracing, akkor biztosak lehetünk benne, hogy előbb utóbb azt valaki bele fogja erőszakolni az UE4-be. Ezúttal az Among Us volt a célpont, ami tekintettel a milliós játékosszámra, nem annyira meglepő.
Egy YouTube tartalomgyártó, Backitdev ült neki, hogy összerakja a játék legnépszerűbb pályáját, annak minden fontos elemével és az asztronauta babokkal együtt, és elég pofás munkát végzett.
Először a űrhajó alapjaival kezdte, így helyükre kerültek a falak, ablakok és átjárók. A projekt neheze csak ezután következett: hogy megtarthassa az Among Us vizuális stílusát magának kellett összeraknia néhány modellt, így jött a blenderes bűvészkedés. Az eredmény meggyőző lett, és bár imádjuk a 2D-s stílust és az azzal járó egyszerűséget, azért lenyomnánk egy pár kört a 3D-s térben is.
Ahhoz persze, hogy játszható is legyen még rengeteg munkát kell belefektetni, de Backitdev nem zárkózott el attól, hogy tovább vigye a projektet. Talán egyszer még eljutunk oda, hogy az Among Us fog megizzasztani egy 3080-at.