A korábbi epizódok:
Több egyéb vállalkozás után Vámosi Zsolt végül videojáték fejlesztésre adta a fejét. Ennek pedig mi játékosok csak örülhetünk, hiszen neki köszönhetően jött létre a Ubisoft gondozásában megjelent Theocracy. Zsolt most azt is elmesélte, hogyan készülhetett el a játék kínai verziója.
Vámosi Zsolt a 80-as években kapott egy ZX Spectrumot a szüleitől, ezen kezdett programozni. Később, már PC-n, ügyviteli szoftvereket fejlesztett, de alapvetően feltalálónak készült. Hamar rájött, hogy a találmányai megvalósításához rengeteg pénzre lesz szüksége, így az egyetem alatt különböző vállalkozásokba kezdett. Az ügyviteli szoftverek írása mellett zöld kávéval kereskedett, volt bőrtáska boltja az Andrássy úton, épített próbatermet zenekarok számára, és sok mindenbe belekóstolt. Végül egy reklám-grafikai stúdiója lett pár grafikussal. Néhány hónap alatt viszont rájött, hogy a reklámügynökségekkel való munka neki nem tetszik, nem akar a reklámszakmában dolgozni. Ekkor kezdett azon gondolkodni, hogy valami olyasmivel kellene foglalkozni, amit itthon tehetséges emberek le tudnak gyártani, és utána az külföldre értékesíthető. És mivel grafikusok voltak a cégben, ezért valami olyat kellett találni, ami grafikai munkán alapul, high-tech és van rá kereslet külföldön. Így egyértelműen adódott a videojáték fejlesztés. Neki is kezdett a piackutatásnak, és az akkori sikeres játékok alapján egy olyan játékot álmodott meg, ami a Warcraft és a Civilization elemeit ötvözi. Így kezdődött a Philos Laboratories első játékának, a később az Ubisoft által kiadott Theocracy-nak a fejlesztése.