A korábbi Vakondok epizódok itt vannak, nézzétek meg mind:
1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész, 5. rész, 6. rész, 7. rész, 8. rész, 9. rész, 10. rész, 11. rész, 12. rész, 13. rész, 14. rész, 15. rész, 16. rész, 17. rész, 18. rész, 19. rész, 20. rész, 21. rész, 22. rész
Érdekes helyet foglal el a magyar videojáték fejlesztés történetében a Last Ninja, melyek végül nem hazánkban fejeztek be. A magyar fejlesztőcsapat vezetője most arról mesél, hogy pár kiindulóponttól eltekintve a teljese történet és a játék főbb jellemzői is az ő fejükben születettek meg.
Ruzsa Ferenc úgy emlékszik vissza, hogy nem volt túl vidám az első találkozása a számítástechnikával. A budapesti Fazekas Mihály Gimnázium speciális matematika tagozatára járt, ahol kötelező tantárgy volt a számítástechnika. Ekkor ez még szobányi méretű, 2 KByte memóriával rendelkező Videoton számítógépek programozását jelentette, amit Ferenc saját bevallása szerint 'utált, mint a rühöt'. Egyáltalán nem látott benne semmi érdekeset, nem érezte a benne rejlő lehetőséget. Úgy gondolta ez nem matematika, hanem valami mérnöki 'ostobaság'. A gimnázium után még messzebb került a számítástechnikától, mert bölcsész szakra ment tovább egyetemre. Negyed-ötöd éves lehetett, amikor a bátyja szerzett egy programozható zsebszámológépet, amire Ferenc kis játékprogramokat kezdett írni.
A diploma megszerzése után arra készült, hogy az egyetemen marad, és ott kezd dolgozni, de mivel tagja volt a békemozgalomnak, így az akkori politikai rendszer miatt az egyetem nem alkalmazhatta. Szóval ott állt diplomás munkanélküliként, amikor egyik volt középiskolás barátja megkereste, hogy adjanak be játékötletet a Novotrade által kiírt játékpályázatra. Ezt a Novotrade röhögve lesöpörte az asztalról, mivel a Star Wars zárójelenetének halálcsillagos csatajelenetét nem gondolták megvalósíthatónak C64-en, bár Ferenc szerint nem lett volna teljesen lehetetlen. De a nevüket megjegyezték, és később megkeresték őket, hogy nem akarnak-e programozni. Akkor erre a munkára erősen rá kellett beszélni Ferencet, mert úgy gondolta, hogy ő nem ezzel akar foglalkozni. De olyan rég volt már a középiskola, hogy nem utálta már a dolgot, így belement, és végül teljesen beleszeretett.
Egyik legelső játéka a Seesaw volt, ahol a végletekig pontosan leprogramozott fizikai hatások olyan szinten kihasználták a C64 kapacitását, hogy az néha annyira túlmelegedett, hogy lefagyott a gép.
Ruzsa később saját fejlesztő csapatot szervezett SoftView néven, és olyan játékok elkészítésével bízták meg őket, mint például az angol System 3 által kiadott Bangkok Knights, vagy a Last Ninja. Ezek fejlesztését a befejezés előtt az angol cég a határidő túllépése és különböző indokok miatt visszavette, és a kiadott játék a magyar fejlesztők nevét végül nem tartalmazta. A világ így sokáig nem tudott arról, hogy az egyik legsikeresebb C64-es játék a magyar csapat nélkül talán létre sem jöhetett volna.