A korábbi Vakondok epizódok itt vannak, nézzétek meg mind:
1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész, 5. rész, 6. rész, 7. rész, 8. rész, 9. rész, 10. rész, 11. rész, 12. rész, 13. rész, 14. rész, 15. rész
A magyar videojáték fejlesztéshőskorának egyik legfontosabb grafikusa szerint a 80-as években elemi erővel tört fel az újdonság iránti vágy.
Békési Róbert reklámgrafikusként tevékenykedett, amikor 1983-ban két egyetemista srác felkereste, és izgatottan, egymás szavába vágva próbálták neki elmagyarázni, hogy számítógépes játékfejlesztéshez keresnek grafikust. A két egyetemista Zámbó Viktor és Tóth Viktor volt, akiket a Novotrade-től irányított valaki Békésihez. Róbert, bár előtte nem sok köze volt a számítógépekhez, rögtön kapott az alkalmon, és beállt a csapatba mint grafikus. A később további tagokkal is kiegészült csapat F451-nek (Fahrenheit 451-nek) nevezte el magát Bradbury híres regénye után. Ők voltak az egyik legelső csapat, akik játékot fejlesztettek a Novotrade megbízásából. Legelső játékuk az Arctic Shipwreck volt, ahol egy mamuttal kellett egy jégtáblán egyensúlyozva megmenteni a hajótörött embereket. A játék forradalmi megoldásokat tartalmazott, mert előtte nem nagyon volt rá példa, hogy egész képernyőt betöltő 3D-s objektumot (jégtáblát) mozgasson valaki Commodore 64-en. Második játékuk a Save Me, Brave Knight volt, ahol egy lovaggal kellett a királylányt megmenteni a sárkány várából. Ezt a Quark nevű belsőnézetes űrrepülős játék követte, ami végül nem is készült el végleges verzióban. Viszont az a mindössze másfél év, amit Békési játékfejlesztésekkel töltött, örökre meghatározó maradt az életében, és innentől kezdve grafikai munkáit is már számítógép segítségével végezte.