Hirdetés

Házhoz ment a pofonért az EA, szétszedte az internet népe egy ostoba tréfa miatt

|

Neves fejlesztők és egyszerű játékosok világítottak rá, hogy csak lejártja magát az Electronic Arts.

Hirdetés

Bárki is kezeli az Electronic Arts hivatalos Twitter-fiókját, nagy valószínűséggel lemondhat az év végi prémiumról, miután egy rosszul elsült poénnal sikerült a gonosz vállalatok mintapéldányaként beállítania munkáltatóját. Egy TikTokról indult, majd a Twitteren is elterjedt mémre épülő tréfa miatt kiakadt az EA-re a fél játékfejlesztői szakma, a másik fele pedig alighanem csak azért nem kommentelt még a bejegyzés alá, mert eddig nem értesült a történtekről. De kezdjük az elején...

A közelmúltban egy új mém kezdett szárnyalni a leggyorsabb ütemben növekedő közösségimédia-platformon, a TikTokon, az ún. 'Tízpontos, de (és itt jön valami, amit előnyösként vagy hátrányosként is értékelhetünk)'.

Hirdetés

Nos ebből az EA Twitter-fiókja a következőt fabrikálta szigorúan polkorrekt semleges névmást használva: "Tízpontos, de csak single-player játékokkal szeret játszani." Ami egy olyan kiadó "szájából" meglehetősen ízléstelenül fest, amely egy időben kimondottan ellenséges hozzáállást tanúsított az egyjátékos élményekkel szemben, bezárta az ilyen jellegű alkotásokon dolgozó csapatait.

Természetesen nem maradt el a játékosok és szakmabeliek borítékolható válasza sem, és miután rengeteg - zömében negatív - reakció érkezett, a fiók visszatáncolt, úgy próbálva elütni a kritika élét, hogy a single-player játékok miatt a tízes valójában tizenegyet ér. Alább mutatunk is néhányat az EA-t meghunyászkodásra késztető kommentekből.

A Respawn Entertainmentet (Titanfall, Apex Legends, Star Wars Jedi: Fallen Order) vezető Vince Zampella az arcát a tenyerébe temető emojival jutalmazta a gyenge poént.

A The Game Awards és a Summer Game Fest mögött álló Geoff Keighley egy régi újságkivágással emlékeztette az EA-t arra, hogy egykoron egészen más volt a cég hitvallása.

A God of War franchise felett bábáskodó Cory Barlog a single-player játékokat éltette.

A szerepjátékairól ismert Obsidian Entertainment szerint a single-player szuper, a multiplayer is szuper, vagyis a játékok királyak.

Tom Henderson a saját fegyverét fordította az EA ellen: "Tízpontos, de a Halo Infinite-re fogja a Battlefield 2042 bukását.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Az egykori BioWare-vezér Aaryn Flynn arra emlékeztette az EA-t, hogy single-player játékokat is fejleszt.

David Gaider Dragon Age széria írója úgy véli, az EA szokás szerint megpróbál meglovagolni egy trendet, amit nem ért, ezért pofára esik.

Az indie játékokat - köztük nem egy narratív fókuszú alkotást - felkaroló Annapurna Interactive szerint ennek a posztnak vázlatnak kellett volna maradnia.

Zack Mumbach, az egykori Visceral Games (Dead Space, Dante's Inferno) producere azért kárhoztatta az EA-t, mert annak idején bezárta a single-player játékokon dolgozó stúdiót és elbocsátott körülbelül száz kiváló fejlesztőt. Szerinte a kiadó vezetőségének fogalma sincs, hogy néz ki egy tízpontos játék, mivel nem hagy elég időt a csapatoknak a befejezésre.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)