Hirdetés

God of War - nem is hinnétek, milyen komplex a sárkány üvöltése

|

A fejlesztőcsapat vezető hangtechnikusa megosztott pár érdekes részletet a játékkal kapcsolatban.

Hirdetés

A God of War egy igazi mestermű, szinte minden tekintetben. A hangtechnikára is rengeteg időt fordítottak, meg is látszik a végeredményen.

Hirdetés

A játék vezető hangtechnikusa, Danel Birczynski beszélt a Digital Dragons konferencián arról, hogy hozták össze a hatalmas Earth Dragon üvöltéseit. A hangokat több sávon állították össze, kezdve Birczynski saját hangjától több állatéig, illetve fémes zajokat és egyéb effekteket is rákevertek. Az eredmény pedig magáért üvölt.

Sőt, azt is említette, hogy minden audiosáv legalább két perces volt - és ez csak egy közepesebb sárkányüvöltéshez kellett.

Nektek mi volt a legemlékezetesebb hangeffekt a God of Warban?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)