A számok már eddig is világosan alátámasztották, hogy a Fortnite az utóbbi idők legsikeresebb játéka, viszont most egy újabb érdekes adattal mutatható ki, hogy mennyire nagy hatással van a fiatalokra az Epic rajzfilmes lövöldéje.
A BBC Radio 2 Breakfast Show nemrégiben rendezett egy történetíró versenyt gyerekeknek, ahol 500 szavas rövid történeteket vártak az indulóktól. Kielemezték a felhasznált szavakat és míg az első helyezett a "műanyag" volt (ki tudja miért, reménykedni tudunk csak benne, hogy a környezettudatosság jegyében), a beküldött történetekből több, mint 134 ezer tartalmazta a "Fortnite" szót.
Nem csak a Fortnite, de általában véve a videojátékokkal kapcsolatos szavak is megszaporodtak a versenyben és egyre több gyerkőc használja előszeretettel a "konzol", a "noob" és a "tapasztalatlan játékos" kifejezéseket. Ha más nem is, az látszik ebből az egészből, hogy míg pár évvel ezelőtt a játékokra még egy különc, rétegmédiumként lehetett tekinteni, addig mára már szerves része lett a modern kultúrának.