Olly Mossnak köszönhetjük, hogy a Firewatch látványa olyan lett, amilyen. A játék nagyrészt ennek köszönheti a sikerét, a zseniális párbeszédek és végig izgalmas játékmenet már csak amolyan extra emellé.
Egy Ford kereskedés leárazást hirdetett, a promócióhoz pedig a Firewatch grafikáját használták fel. A GameInformer kapcsolatba lépett a szóban fogó kereskedéssel, mely azt a választ adta, hogy a képet egy háttérképekkel foglalkozó oldalról szedték le. Sean Vanaman, a játék egyik fejlesztője kiemelte, ez egy régi artwork, ami a Campo Santo korábbi honlapján kívül sehol máshol nem található meg.
Az illetéktelen felhasználásból nem lesz per, és nincs sértődés sem. A fejlesztők csak nevettek az egészen, sőt, twitteren hosszasan poénkodtak rajta.
— Olly Moss (@ollymoss) June 27, 2016
😒 Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event? #ripoffexpress @camposanto pic.twitter.com/kF5wZnH1ZT
— Panic Inc (@panic) June 27, 2016
A Panic, a Firewatch társfejlesztője, aki több iOS-es és Mac-es alkalmazást is készít azzal reagált, hogy cserébe poénból Fordokat használt fel hírlevélbe szánt reklámjában, azokat kapcsolta hozzá egy-egy appjához.
Working on our next email blast pic.twitter.com/PBZ6DsPW2x
— Panic Inc (@panic) June 27, 2016
Az autókereskedés közben a Fordra mutogat, a Ford meg az autókereskedésre, úgyhogy nem tudjuk, kinek az érdeme a rajz lenyúlása. Talán mindegy is.