Hirdetés

Fejlesztők vallottak arról, milyen csalásokkal oldottak meg programozási problémákat

|

A Titan Questben mókusokkal mérték az időt, a Fable 2-ben a kutyák azért köröztek, mert nem animálták le az egy helyben megfordulást.

Hirdetés

Még a legnagyobb, legkiválóbb játékoknál is előfordul, hogy bár mi tökéletes élményt kapunk, a háttérben egy szigetelőszalaggal összeragasztott, fából, vasból, szögekből álló szörnyeteg dolgozik ezért.

Hirdetés

A Gone Home-ot készítő Steve Gaynor felkért más fejlesztőket Twitteren, hogy meséljék el a legkellemetlenebb trükközéseiket, és rengetegen vallottak. Kiderült például az, hogy a Black & White 1-ben a fejlesztők nem tudtak rájönni, mitől fogy el a memória, így ha a játék azt érzékelte, hogy nincs elég, mentett egyet, kilépett, és újraindult. 

A most az Anthemen dolgozó Mark Darrahtól tudjuk, hogy a Baldur's Gate debug módban jelent meg, mert minden más módban összeomlott.

Egy veterán fejlesztő, James Sutherland a játékot nem nevezte meg, de elmondta, hogy miután nem sikerült megoldaniuk, hogy a szájmozgás és a beszéd szinkronban legyenek, a kamera inkább mindig annak az arcát mutatta, aki épp nem beszélt.

A The Walking Dead: Michonne-ban van egy 12 sorból álló beszélgetés, ami más célra felvett, kivágott szövegekből áll, mert csak így tudtak befoltozni egy lyukat a történetben.

Glen Watts elmondta, hogy a Fable 2-ben a kutyák néha beragadtak, körbe-körbe rohangáltak. Mivel a kutyák amúgy is hajlamosak ilyet tenni, hagyták, nem foglalkoztak azzal, hogy készítsenek egy animációt a helyben forduláshoz, és senkinek nem volt vele gondja, a minőségellenőrzők sem kötöttek bele.

Érdekes az is, hogy a Titan Questben bizonyos küldetéseknél egy mókus vagy egy patkány van valahol, ami csóválja a farkát. Mivel a játék motorja nem adott lehetőséget időmérésre, viszont egy csóválás pont 1 másodpercig tartott, azt tudták számolni, hányszor futott le az animáció, és így kiderült, mennyi idő telt el. Mókusokat csak a föld felett, patkányokat a föld alatt használtak.

Vannak olyan beszámolók is, amik némi hozzáértést igényelnek, hogy értékelni tudjuk, mennyire maszek megoldásokról van szó. Ha olvasnátok még, ezt a threadet görgessétek végig.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)