Hirdetés

Ezért nem játszott a Demon's Souls Remake-kel az eredeti játék alkotója

|

Hidetaka Miyazaki egy interjúban beszélt arról is, hogy mit jelentett neki a Demon's Souls Remake.

Hirdetés

Kevesebb mint két hónap múlva megjelenik az Elden Ring, a FromSoftware legújabb játéka, amit a szerencsésebbek már ki is próbálhattak. Természetesen mi is belevetettük magunkat az akcióba és ugyan az még koránt sem a végleges verzió volt, már a tesztkörök alatt is meggyőződtünk arról, hogy nagyon fogjuk szeretni az Elden Ringet.

A hamarosan megjelenő játék tervezője ugyanaz az ember, akinek annak idején az eredeti Demon's Souls-t is köszönhettük. Hidetaka Miyazaki, aki már hosszú ideje a FromSoftware kreatív motorja, egy interjúban arról mesélt, hogy miként hatott rá és az Elden Ringre a 2009-es játékuk teljesen megújult verziója.

Hirdetés

A beszélgetés az Edge magazinban jelent meg, amiben Miyazaki elmondta például, hogy ugyan a FromSoftware-nél sosem volt első számú szempont a játékaik grafikája, a Demon's Souls Remake pazar látványvilága komoly nyomást helyezett a grafikáért felelős csapatra:

"A grafika sosem élvez kiemelt prioritást. Az, hogy mit várunk el látványt terén, mindig a célhardvertől és a játéktól függ, és mindenképp kevesebb figyelmet kap, mint a fejlesztés többi része. [...] Emiatt általában kicsit rosszul érzem magam, hiszen tudom, hogy a grafikáért felelős csapat mindig nagyon odateszi magát. Nagyon keményen dolgoznak az Elden Ringen is, ők és a programozók elképesztő munkát végeztek, hogy megalkossák az eddigi legszebb játékunkat."

Ezután rátért a Demon's Souls Remake-kel ápolt személyes kapcsolatára. Elárulta, hogy ugyan nagyon örül a feldolgozásnak, egyelőre nem játszott vele, ugyanis nem szereti elővenni a saját alkotásait. Korábban az Elden Ringgel kapcsolatban is hasonlóan nyilatkozott. Azt mondta, régi emlékeket és élményeket idézne fel benne, ezt pedig nem feltétlenül szeretné.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Elmondta még, hogy annak idején a Demon's Souls igen nehéz játéknak bizonyult, emiatt pedig kicsit aggódott, hogy az új közönség is ugyanolyan örömmel fogadja-e majd a remake-et, de végül örül, hogy sikeres lett az újrakiadás.

Végül, de nem utolsósorban a remake fejlesztőit is méltatta. Elmondta, hogy nagyon izgalmas volt látni, hogy a Bluepoint Games milyen új mechanikákkal bővítette ki a 2009-es játékot, amik épp annyit változtattak az élményen, hogy az manapság is izgalmas legyen a játékosoknak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)