Hirdetés

Ennyi volt: nem készülhet tovább a rajongói GoldenEye remake

|

Évek óta próbálják Unreal Engine 4-re átpakolni a GoldenEye-t, és lassan, de folyamatosan haladt a munka - most viszont megjelentek az ügyvédek.

Hirdetés

Az ilyen projekteknél mindig benne van a levegőben, hogy a jogtulajdonosok közbeszólhatnak, és lelkes rajongók több száz órányi munkája kerül a kukába - erre ők maguk is készülnek, tudják, mit vállalnak, mégis belevágnak, hátha szerencsével járnak, ha meg nem, legalább szereztek egy csomó tapasztalatot. A Nintendo 64 egyik legsikeresebb játéka, a GoldenEye remake-je 2022-ben lesz 25 éves, ennek alkalmából készült az Unreal Engine 4-es rajongói remake, melyet most az MGM/Danjaq ügyvédei leállíttattak.

Hirdetés

A készítők ma jelentették be, hogy szépen megkérték őket a munka azonnali beszüntetésére, és ennek a kérésnek eleget tesznek. Bár Bond játékot nem csinálhatnak, azt, amit eddig elkészítettek, felhasználják egy saját játékhoz, ami nem sért jogokat, de amennyire lehet, átemeli a GoldenEye hangulatát. Ez egyelőre Project Ianus néven fut.

Hasonló történt akkor is, amikor egy másik csapat a Battlefront 3-at akarta befejezni, de végül az elkészült anyagokat felhasználva, kicsit átalakítva a Galaxy in Turmoil fejlesztésébe fogtak. Nem tudni, abból mikorra lesz valami.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)