Éveken át tartó folyamatos népszerűségvesztés után ismét menő a D&D, amit a Wizards of the Coastot birtokló Hasbro ügyvezetője számokkal is alá tud támasztani. 2019-hez képest igencsak jelentős mértékben, mintegy 20 százalékkal növekedett a kereslet az említett márkanévvel ellátott termékek iránt, amibe elvitathatatlan szerepet játszik a '80-as évek popkulturális örökségét övező nosztalgia, a még mindig tomboló koronavírus-járvány, és persze a Baldur's Gate 3 megjelenése.
De nem ez az egyetlen jó hír a franchise-zal kapcsolatban, amit Brian Goldner megosztott a befektetőkkel, és a nyilvánossággal. A cég mozis és tévés tartalmakra szakosodott stúdiója, az Entertainment One élőszereplős D&D sorozat előkészítésén fáradozik, és számos lehetséges megközelítést megvizsgál, tekintettel arra, milyen terebélyes és szerteágazó az univerzum kánonja és mitológiája.
Konyhanyelvre fordítva ez azt jelenti, hogy még nem született döntés arról, melyik korszak, mely régió, milyen karakterek és történeti szálak találnak majd utat a majdani adaptációba. Goldner azt is hozzátette még, hogy rendkívül élénk érdeklődést tapasztalnak a globális és regionális tartalomsugárzók (streamszolgáltatók, tévécsatornák) részéről.
Fontos megjegyezni, hogy a produkció nem veszélyezteti a Paramounttal közösen tervezett egész estés film megszületését, ami a dolgok jelen állása szerint 2022. május 27-én kerül a mozikba, és remélhetőleg képes lesz feledtetni a sok kívánnivalót hagyó korábbi adaptációk kínos botlásait.