Hirdetés

Egy mozgássérült játékos a hangjával gyűrte le az Elden Ring legkeményebb ellenfelét

|

Szymon úgy volt vele, hogy ha Kai Cenat meg tudja csinálni, akkor neki is menni fog.

Hirdetés

A gerinc eredetű izomsorvadás (spinal muscular atrophy, SMA) komoly betegség, az izmok irányításának képességétől a teljes idegrendszerig mindent érint. A 20 éves Szymon (DeadlyPG) is áldozata ennek, mostanra annyira károsította a testét, hogy csak egy ujját tudja használni videojátékok irányításához.

Más megoldás híján a hangjával játszik, amiben egy VoiceAttack nevű szoftver segíti.

Hirdetés

A VoiceAttack képes felismerni és beviteli parancsokká konvertálni a felhasználó szavait, ami lehetővé tette Szymonnak, hogy belevághasson az Elden Ringbe. Rengeteg idő és próbálkozás után sikerült eljutnia Maleniához, az alapjáték legerősebb ellenfeléhez, akit 700 kísérlet után kifektetett.

"Azután ugrottam neki és akartam legyűrni Maleniát, hogy láttam Kai Cenat próbálkozásait. Annak ellenére, hogy ő nem egy kifejezetten ügyes játékos, sikerült megölnie a bosst, és ez motivált engem is."

GamesRadar+ interjújában elmondta, minden játékot máshogy irányít. A Fortnite-hoz például van vagy 100 különböző parancsa, és az Elden Ringhez is kellett legalább 46. Ezek közül némelyik kifejezetten a Malenia elleni harchoz készült.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az egyszerűbb funkciók, mint a "Charge" (erős ütés) vagy a "Juice" (ami megitat a karakterrel egy Estus Flaskot) gyakorlatilag csak gombnyomásokat helyettesítenek. Ott van viszont a "ninety", ami megfordítja a karaktert és elhúzza Malenia Waterfowl Dance kombójától.

"Ha összeraktam a parancsot, akkor pár napig eltart betanulni azt. A többségét megjegyeztem. Próbálom olyan rövidre csinálni őket, amennyire lehet. Sajnos még így is van 1-2 másodpercnyi késés, ami megnehezíti a dolgokat, pláne egy olyan játékban, mint az Elden Ring."

Szymon az Elden Ring előtt sosem próbálkozott FromSoftware-féle címekkel. Elmondása szerint ez a leginkább reflexigényes játék, amit valaha próbált, de ettől még imádja. Ha végzett a kalanddal, akkor ki fogja próbálni a többi Dark Souls epizódot is.

"Szerintem csak szerencsém volt. Malenia tényleg nagyon nehéz ellenfél. Sokszor volt olyan, hogy majdnem megöltem, de meghaltam, és nagyon elszomorodtam. Még mindig alig hiszem el, hogy összejött."

A srác kifejezetten megnehezítette a saját dolgát azzal, hogy nem szintezte fel magát túl magasra, nem használt varázslatokat, és idézéseket sem hívott be. Meg akarta mutatni a világnak, hogy minden segítség nélkül meg lehet ezt oldani, még abban a helyzetben is, amiben ő van.

Szymon egyébként már úton van a Shadow of the Erdtree szörnyetegei felé. Az első pár boss-szal végzett, de az interjúban elmondta, hogy fél a későbbi ellenfelektől.

"A DLC egy teljesen új szint. Minden egy ütésből kinyír. Kezdek ott tartani, hogy nagyon meg kell tanuljam az időzítéseket. De nagyon élvezem."

Kíváncsisággal figyeljük majd a harcedzett gamer útját, és sok sikert kívánunk neki a kiegészítő kihívásaihoz. Elnézve Csirke tesztjét, szüksége lesz minden jókívánságra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)