Ha csak egy játéksorozatot mondhatnánk, amit valószínűleg mindenki ismer, kétségtelenül a Grand Theft Autót választanánk. A franchise már számos epizódon túl van, és tulajdonképpen nagyobbra nőtt, mint bármi Hollywoodban, ehhez azonban számos jó döntés, és mint most megtudtuk, nagy szerencse is kellett.
Colin Macdonald ott volt, mikor megszületett a Grand Theft Auto sorozat, a BBC-nek pedig most elmesélte, hogy majdnem egy teljesen más játékot készítettek.
Macdonald annak idején fejlesztőként dolgozott a DMA-nál (ma Rockstar North), mikor készülőben volt a GTA első része. Most elárulta, hogy az eredeti játék csupán egy tech demó volt, amiben
a játékos dinoszauruszként járkálhatott egy városban, és elpusztíthatta az épületeket.
A Godzilla Theft Auto (bizonyára nem így hívták volna, de szeretnénk azt hinni, hogy igen) persze biztosan hatalmas siker lett volna, a DMA fejlesztőinek fókusza azonban megváltozott, mikor valaki bedobta, hogy próbálják ki, milyen lenne vezetni az autókat a városban. Ez annyira bejött, hogy hirtelen a dinoszauruszos játékból autós lett.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Így született tehát a Grand Theft Auto sorozat, amiben még a fejlesztői sem bíztak igazán, mégis mindenki ezt tolta a Rockstarnál a megjelenés előtt az ebédszünetekben. Macdonald elmondta, mikor megváltoztatták a játék irányát, szörnyen sok bugot kellett kijavítani, ez azonban nem törte a fejlesztők kedvét, úgyhogy újabb hangeffekteket is kerestek, sőt, rádió állomásokat is létrehoztak, hogy hitelesebb legyen a virtuális világ.