Ha nem jutsz be az Overwatch 2-be, mert túl nagy a sor, vagy alacsony a KDA-d a League of Legendsben, akkor megvan a tökéletes megoldás: igyál egy kis tejet, és minden rendben lesz. Legalábbis a Gonna Need Milk szervezet szerint, ami a TwitchCon új hivatalos, és nem utolsósorban nagyon vicces szponzora.
A Gonna Need Milk lesz az egyik prezentáló támogatója a streamereket összecsődítő eseménynek, és terveik szerint egyébként "egymásnak eresztik majd a gamereket egy fizikai és mentális képességeket is megmérettető versenyben". Jelentsen ez bármit, de a lényeg, hogy hoznak csokis tejet ajándékba.
A Gonna Need Milk kijelentette, hogy a tej a gamerek hivatalos itala, szóval dobhatjátok ki a Monstert, a Mountain Dewt és a PewDiePie ízű GFUEL port az ablakon. Csapjatok rá a tejeskannára a maximális FPS kedvéért!
A viccet félretéve egyébként nem ez az első eset, hogy valami ilyesmi történik. A Gonna Need Milk mögött a MilkPEP nevű, amerikai tejforgalmazókat kiszolgáló marketingvállalat áll. A '90-es évek végén és a 2000 évek elején például ilyen csodákkal próbálkoztak:
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Szóval a lényeg, hogy menjetek le a kisboltba, pakoljátok meg a kocsit a fehér mannával, és biztosítsátok magatoknak az előnyt a laktózérzékeny gamerekkel szemben!