A Sledgehammer Games jót tett a Call of Duty sorozattal, amikor visszarepített minket a második világháborúig. Kaptunk egy egész korrekt kampányt, egy ötletes és izgalmas multit, és ez elég is volt az örömhöz.
A napokban az Ausztráliában zajló PAX Aus során a hangokért felelős David Swenson és Michael Caisley beszéltek arról, hogyan születtek meg a játék hangjai. A normandiai partraszállás kapcsán volt egy olyan tervük, hogy az Egyesült Államok partiőrségével szállnak vízre, és hajóról rögzítik a hangokat, azonban ezeket végül rejtélyes módon, jogi okokból nem használhatták. Caisley ezért fogott egy kerti slagot, egy fém székre helyezett egy régi bőrkabátot, és ennek az eredményét halljuk, ahányszor loccsan és a katonai ruhákra csapódik a víz. És ha már víz: problémát okozott a patakba lépés hangjának felvétele is. Először egy medencében akarták ezt felvenni, de úgy nem volt az igazi, a környéken pedig szárazság uralkodott, nem találtak a közelben csordogáló patakot. Végül amikor Swenson kempingezni ment egy távolabbi helyre, elvitte a felszerelését, és nagy szerencsére épp talált egy patakot.
Szerették volna továbbá a B-24 Liberator és a B-25 Mitchell hangjait is felvenni, amihez kapóra jött egy a stúdió közelében zajló légiparádé. Ahhoz, hogy tökéletes pontról tudjanak rögzíteni, kimentek egy közeli golfpályára, és bekapcsolták a felvevőt, amikor a gépek fölöttük haladtak el. Elmondták még, hogy az Advanced Warfare Walker Tankjainak hangját egy kukásautótól kölcsönözték, amit nagyjából 100 ház távolságig üldözött Swenson.
A kedvencünk akkor is Gyoza, a mopsz, aki a Halo Infinite-nél segített, de azt is imádjuk, hogy a Mortal Kombat X brutális fröccsenéseihez egy vécépumpát és egy vödörnyi zselét vetettek be.