Nemrégiben mutatta be a Ubisoft China a Sheepedia nevű kínai divatcéggel közös termékeit, néhány logózott pólót. Valószínűleg ezeket kívánta promózni a kiadó ottani ága a hibás bögre visszavonásának bejelentésével, ami alighanem csak egy ügyes PR-trükk, nem valódi probléma. Mindenesetre bejött, a játékosok követelni kezdték, hogy a termék kerüljön forgalomba, a Ubisoft China pedig a francia központtal együtt dolgozik azon, hogy valahogy eladhassák vagy elajándékozhassák a hibás termékeket.
Az egészre Daniel Ahmad hívta fel a figyelmet, aki hozzátette, a ChinaJoy rendezvény környékén szokott hasonlókat csinálni a kiadó hibáin egyébként is lelkesen élcelődő Ubisoft China, tavaly például egy asztal "átlógott a falon" a standjukon.
As an aside, the reason i say this is likely a marketing stunt or similar is because of how Ubisoft China does this sort of stuff around ChinaJoy, a gaming event similar to E3 but in Shanghai.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) August 27, 2020
This is what they did last year as a fun gag.https://t.co/oMYCC9JVAc
Egyébként nem sokat tudok a bögregyártásról, de nem tudom elképzelni, hogyan lehetne ilyen hibát véletlenül összehozni. Ha van köztetek szakértő, erősítsen vagy cáfoljon meg, legyen kedves.
Ubisoft China and Chinese clothing brand Sheepedia recently collaborated on some joint products.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) August 27, 2020
Today the company issued an apology that it would no longer be releasing the Ubisoft x Sheepedia mug due to a "bug" during the production process which caused this... pic.twitter.com/2wYK3AbvO7