Remekül működik a marketingesek trükkje: egyre több olyan termék jelenik meg a piacon, ami nem valami unalmas, hagymás vagy paprikás chips, netán meggyes ízesítésű üdítőital, hanem zokni ízű, űr ízű, pixel ízű, a legyőzöttek könnyével ízesítették, vagy olyan szaga van, mint Gwyneth Paltrow vaginájának. Már egyáltalán nem meglepő, hogy a Coca-Cola (ami egyébként most a Fantával azt játssza, hogy kiad fura színű változatokat, és nem mondja meg, milyen ízűeknek, hanem ki kell találni) előállt az XP-illatú kóla ötletével.
A Riot Games-szel közösen megalkotott Coca-Cola Zero-variáció az Egyesült Államokban, Kanadában, Latin-Amerikában, Kínában, Dél-Koreában és Afrikában kóstolható, és természetesen a Riot is kitalált valamit ennek megjelenése örömére.
Azok, akik megvásárolják, amellett, hogy megtudhatják, milyen az XP-íz, a League of Legendsben exkluzív tartalmakat oldhatnak fel a fémdobozokon található QR-kódok beolvasásával, illetve július 18-ig különféle kihívások teljesítéséért küzdhetnek, amikért exkluzív jutalmak járnak.
Ez egyébként a hetedik Creations-ital, a fent említetteken túl volt már például dinnyés-epres is Marshmellóval közösen.