Kaliforniában egy házaspár egészen ötletes szolgáltatás indítását tervezi, aminek lényege, hogy eltakarítják a háziállatok hagyatékát egy-egy tisztességesebb összegért. Egyszeri alakalommal 6 dollárért (~1600 Ft), heti kétszer, egyhavi előfizetésben pedig 80 dollárért (~21 000 Ft), heti kétszer takarítanak fel kisállataink után. Nem olcsó, de mivel mi is gyűlöljük kerülgetni az aknákat a pesti utcákon, abszolút támogatjuk a kezdeményezést.
Ugyanakkor elkövettek egy apró hibát: cégük neve Call of Doodee lett. Ez a szójáték bizony az Activision figyelmét is felkeltette, akik nem nagyon örültek annak, hogy a kis család be akarta jegyeztetni ezt a márkanevet. Meg akarták támadni a bejegyeztetési kérelmet, ehhez pedig időt kértek, amit Kalifornia állam meg is adott nekik.
Az Activisionnek az év végéig van ideje összeszednie mindenét, hogy hadba vonulhasson a kutyakaka takarító brigád ellen. Olyan háború lesz, ami a történelemkönyvekbe is bekerül majd: Call of Duty vs Call of Doodee. Közben a kutyák zavartalanul tojnak az egészre.