A pályafutását eredetileg CBS All Access néven kezdő streaming szolgáltató előfizetői bázisa azt követően indult csak igazán növekedésnek, hogy a CBS Corporation és a Viacom fúziója után átkeresztelték Paramout+-ra. 2020 decembere és 2022 februárja között megnégyszereződött az előfizetők száma, már alulról karcolta a 33 milliót (32,8-nál járt).
Gyaníthatóan továbbra is a felfelé mutató grafikonok játsszák majd a főszerepet a céges meetingeken, mert március 24-én elrajtolt Halo az első 24 órában a platform minden tartalmát lenyomta. Magyarán erősebb nyitást produkált, mint a Star Trek: Discovery, vagy a Star Trek: Picard.
Noha konkrét számokat nem közölt a Paramount, büszkén kürtölte világgá, hogy a Halo sorozat premierje rekordot döntött, és ezáltal felülmúlta az eddigi csúcstartó 1883-at, a Yellowstone spin-offját. Az eredmény persze nem meglepő, hiszen a Halo a mai napig az egyik legnagyobb videojátékos brand, és úgy tűnik, nem alaptalanul szavaztak bizalmat neki azzal, hogy már a második évadot is berendelték. Tanya Giles, a Paramount programfejlesztési igazgatója a következő szavakkal méltatta a sorozatot:
"Streaming szériaként életre kelteni a Halót, egyike volt a Paramount+ leginkább kifizetődő vállalkozásainak, nem is lehetnénk ennél izgatottabbak a rajongók lehengerlő reakciója miatt. Kiváló partnereinkkel, mint a Showtime, a 343 Industries és az Amblin Television, alig várjuk, hogy a rajongók még többet megtapasztaljanak ebből a hihetetlen univerzumból."
Az élőszereplős Halóval kapcsolatban nem árt tudni, hogy alkotói tudatosan eltértek a játékok által felépített kánontól, ezért létrehoztak az ún. ezüst idővonalat (Silver Timeline). Aki megnézte az első részt, már szembesülhetett is pár jelentősebb változtatással, de hogy ezek az adaptáció javára váltak-e, abban a kérdésben még korai lenne ítéletet mondani.