2007 márciusában lépett át működése harmadik évébe egy masszívan veszteséges, ám a Google a figyelmét ennek ellenére felkeltő videós platform. Akkor még kevesen gondolták volna, hogy a YouTube forradalmasítja a tartalomfogyasztást, és eléri, hogy egy generáció hagyjon fel a hagyományos értelemben vett tévézéssel, az utána következőnek pedig más eleve sose jusson eszébe közszolgálati vagy kereskedelmi csatornára kapcsolni.
Épp emiatt akkortájt a Rockstar Games is a tévében hirdette a Grand Theft Auto IV-et, de a cég kreatívjai nem gondosan összeválogatott jeleneteket tartalmazó reklámspotban gondolkodtak, hanem valami egészen másban.
Olyan csatornák éjszakai műsorsávjában, mint az FX, harmincperces visszaszámlálás futott napokon keresztül, ezzel fokozva a sokáig fennmaradó srácok vágyakozását aziránt, hogy láthassák a végül több mint egy évvel később megjelent játék első trailerét.
A Kotaku újságírója, aki maga is gyermek volt még akkor, úgy emlékezett vissza, hogy megvárta a visszaszámlálás végét abban bízva, hogy kitartását egy nyúlfarknyi kedvcsinálóval jutalmazza a Rockstar. Nem így történt, fél órán keresztül ment az alábbi hangos visszaszámlálás (ami még csak nem is a megjelenés, hanem az első trailer időpontját vette célba), aztán egész egyszerűen nem történt semmi. Semmi teaser, semmi apró jelenet, csak sok csalódott gamer a tévé előtt.
Érdemes megjegyezni, hogy amikor végül elérkezett a nagy pillanat, az óriási érdeklődés alatt összeroppant a Rockstar oldala (akkor még direktben oda töltötték fel a trailert), így senki sem láthatta a tervezett időben ez a bemutatkozó videót:
Meglehetősen extrém kampány volt ez, de talán senki nem haragszik azért, hogy azóta sem láttunk ilyet a Rockstartól...