Csalódtunk már nagyot olyanokban, akikről azt gondoltuk, csak közel tökéletes munkát mernek kiadni a kezeik közül, de a Sony Santa Monica még nem játszotta el a bizalmunkat, így nem volt kétségünk afelől sem, hogy a God of War Ragnarök kivételes lesz. Bár a játékosok csak ma vethették bele magukat, a kritikusok már jó pár hete megkapták a játékot, és ahogy mindenki más, mi is hálásak vagyunk a csapatnak az elmúlt négy évben végzett kitartó, fáradságos munkájáért.
Eric Williams, a játék rendezője elmondta a GQ UK-nek, hogy három hónappal ezelőtt pánik lett úrrá a stúdión.
A fejlesztők ugyanis azt gondolták, a játékuk nem elég jó, de ez már csak a végső hajrában fokozódó stressz miatt is érthető - hasonló lehetett, mint az a félelem és szorongás, amit a színpadra lépés előtt érezhetünk.
Az első részt rendező Cory Barlog lovagláshoz hasonlította a fejlesztés végső szakaszát.
"Ha a ló úgy dönt, futni akar, elindul, és úgy érzed, nincs uralmad felette, csak kapaszkodsz."
Williams csak a hibákat látta, azt, hogy mit kell még a megjelenésig javítani, miközben a csapat már a kiégés határán volt, és ez kemény helyzet elé állított mindenkit. Végül aztán annak köszönhetően, hogy mindenki szuper tehetséges, minden jóra fordult, és nem tudjuk meg soha, milyen lett volna a "rossz" God of War: Ragnarök.