Hollywood most ismételten abban a korszakában van, hogy a stúdiók megpróbálkoznak a játékipar gyöngyszemeit átültetni a mozivásznakra, képernyőkre is, és ebben az újabb hullámban sikerült is pár sikeres adaptációt összehozni, ami további próbálkozásokra ösztönöz. Jelenleg is számos feldolgozás formálódik a háttérben, a következő projekt pedig már a napokban megérkezik.
A Fallout a Bethesda egyik legnépszerűbb franchise-a, a nukleáris pusztítás elől a föld alá menekülő, majd később a felszínre visszatérő emberek koncepciója pedig tökéletes alapanyag egy élőszereplős sorozathoz. A Fallout adaptációja az Amazon támogatásával a vállalat streamingszolgáltatására, az Amazon Prime Videóra készült, és az előrehozott premiernek köszönhetően akár már április 11-én, hajnali 3-tól nézhetik a hazai rajongók.
A sorozatbéli Brotherhood of Steel egyik tagját, Maximust alakító Aaron Moten a GamesRadar+-nak elárulta, hogy a szereplőket alakító színészek belemerültek a videojátékokba a forgatás előtt, de leginkább Twitchen és YouTube-on keresztül. Moten szerint a felkészüléséhez elég volt az is, hogy más emberek játékát nézte, többek között a tájak és díszletek miatt. Moten meg is dicsérte a stáb tagjait, például Howard Cummings tervezőt, hogy a díszletek mennyire jól tükrözik a Fallout világának giccses retro-futurizmusát. A színész szerint Howard és csapata csodálatos munkát végeztek, minden, amit látunk közvetlenül a Fallout videojátékokból származik. Moten elmondta:
"Nagyszerű volt látni ezeket a masszív díszleteket a képernyőn, mielőtt munkába álltam volna. Különösen a játék olyan aspektusait - például a Brotherhood bázisát - kellett látnom, hogy »Hogy néz ki egy laktanya? Mit viselnek ezek a fickók?« Ez nagyon sokat segített a karakterem kialakításában."
A Fallout egy másik színésze, a ghoult alakító Walton Goggins viszont azt mondta egy másik interjúban, hogy ő kifejezetten kerülte a videojátékokat, hogy a saját fegyverforgató ghouljára koncentrálhasson. Nem akarta, hogy bármelyik meglévő változat befolyásolja a játékát.