David Kim három évig dolgozott a Diablo IV-en de most úgy tűnik, hogy végzett ottani munkájával: valamikor a közelmúltban fű alatt költözött át a World of Warcraft csapatához.
A hivatalos titulusa vezető játéktervező, de ez egy ekkora címnél nagyon keveset árul el arról, hogy mit is csinál valójában. Szerencsére Kim korábbi munkái alapján azért ki tudjuk következtetni.
David Kim 2017-ig a StarCraft II-n dolgozott, ahol a frakciók közti játékegyensúlyt felügyelte. A vezetése alatt sokan panaszkodtak a frakciók unalmas helyzetére, de ha a győzelmi arányokat nézzük, akkor a három faj elég közel került egymáshoz.
A World of Warcraftban rendszeresen előjön a kasztok közti egyensúly problémája (vannak frissítések, ahol a sebzési lista teteje és alja között 50 százalékos erőeltérés volt), ez a téma pedig csak még forróbb lett a Shadowlands érkezésével, ami több extra rendszert is kínál majd a karakterek testreszabásához. Mi azt feltételezzük, hogy Kimet azért hívták át, hogy a Shadowlands alatt segítse a kasztok egyensúlyának rendezését.
Azt is érdemes hozzátenni, hogy David Kimet nem kirúgták a Diablo csapatból: a fejlesztés jelenlegi állapotában neki már valószínűleg kevés dolga lett volna, így helyét különösebb nehézségek nélkül átadhatta, hogy egy másik projekten dolgozhasson. Reméljük, hogy ez a lépés a World of Warcraft javára válik majd.