Alapvetően nagy szokott lenni a zúgolódás a 2K kosarasjáték-sorozata körül, legfőképpen a súlyos mikrotranzakciók miatt, de ennek ellenére is minden évben milliók vásárolják meg a 2K Games termékét, így ezúttal is érvényes a mondás, hogy mindenki a pénztárcájával szavaz.
Idén azonban több okból kifolyólag is belefutott a 2K a pofonba: egyrészt negatív visszhangot váltott ki, hogy a játékosok nem frissíthetnek ingyen a next-gen változatokra, ha nem a drágább kiadást választották eleve, másrészt a mikrotranzakciók mellett bekerültek átugorhatatlan reklámok is.
Az NBA 2K21 töltőképernyőjén egy Oculus Quest 2 reklám indult el nemrég, amit kötelező végignézni, viszont ez már kicsapta a biztosítékot egyes játékosoknál (pedig már az NBA 2K20-ban is futottak reklámok). Azóta az illetékesek a hivatalos NBA 2K21 Twitteren osztottak meg egy közleményt, ám a 2K Games nem azt az utat választotta, amit az EA Sports az UFC 4-gyel: a reklámok bepakolása helyett inkább azok elhelyezése miatt kértek elnézést és ígéretet tettek arra, hogy a későbbi epizódokban javítani fogják. Hangsúlyozzuk: a reklámok elhelyezését javítják, nem mást.
2K Community 🗣 pic.twitter.com/rvMC9z0Wft
— NBA 2K21 (@NBA2K) October 20, 2020
Persze túl lehet élni pár rövid reklámot, nem is arról van szó, de egy mikrotranzakciókkal alaposan megtömött, teljes áron kínált videojátékban (aminek a következő generációs változatai még drágábbak) visszásnak érződik, hogy még ilyen módon is "nyerészkedni" kíván rajta a kiadó.
Ti mit gondoltok erről az egészről? Belefér nektek vagy felháborítónak tartjátok?