Egy újabb ütőkártya a videojáték-ellenes szenátorok kezében vagy egy újabb lecke a játékosoknak a mértéktartás fontosságáról? Egy kicsit mindkettő és egy kicsit egyik sem.
A The Mirror beszámolója szerint Wu Tai egy tizenkilenc órás játékmaraton közben lett rosszul. A mellette ülő barátja arra lett figyelmes, hogy Tai vadul köhögni kezd és a szája elé tartott zsebkendő véres volt. A roham után azt mondta társainak, hogy már jobban van. A barátai ennek ellenére kihívták a mentőket, de mire a helyszínre érkeztek, Tai meghalt.
Természetesen a 24 éves srác nem a World of Warcraft miatt vesztette életét, valamilyen hosszú ideje fennálló betegség lehetett a halál oka, illetve az, hogy nem pihent eleget. A helyszínelő rendőr is hasonlóan nyilatkozott és szerinte a "boncolás válaszolja majd meg a kérdést".
Nyilván nem kell egyikőtöknek sem a szájába rágnunk, hogy mennyire fontos, hogy kis szüneteket tartsatok a játék közben, főleg, ha valamilyen egészségügyi problémátok egyébként is sok pihenést tesz szükségessé. Ahogy az élet minden területén, úgy a videojátékoknál is nagyon fontos a mértéktartás, mert ha legtöbbször nincs is ilyen súlyos következménye a túlzásba vitt játéknak, egészségesnek biztos hogy nem nevezhetjük.