Starcraft II: Indul a zerg rush
Egy szerencsés rajongói oldal egy rakat új információhoz jutott a StarCraft II harmadik játszható oldaláról, a zergekről.
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
Egy szerencsés rajongói oldal egy rakat új információhoz jutott a StarCraft II harmadik játszható oldaláról, a zergekről.
A Blizzard ismételten ütősre sikeredett animációkkal rukkolt elő, ami megalapozza a StarCraft II hangulatát.
Szöulban elszabadult a pokol, s elképesztő mennyiségű Starcraft 2 kép- és videóanyag árasztotta el a világhálót.
Az eddig sosem hibázó Blizzard újabb hangulatbombával döngöli földbe minden idők egyik legjobb stratégiájának rajongóit.
A Blizzard CEO-ja szerint nem elképzelhetetlen, hogy ingame reklámokkal is találkozunk majd a Starcraft 2-ben.
Hihetetlen, hogy több, mint egy évtized telt el a legendás StarCraft megjelenése óta, s népszerűsége máig töretlen.
Egy ötletes könyvkiadó Starcraft alapú tankönyvvel próbálja angolra tanítani a játék fanatikus dél-koreai rajongóit.
Egy lelkes amatőr csapat szorgos munkájának köszönhetően immár Nintendo DS platformon is játszható a Starcraft!
Újabb, a szörnyen kiábrándító pc-s eladások tekintetében korántsem elképzelhetetlen pletyka ütötte fel fejét.
Szerintem senki nem hitte volna, hogy az 1998-as StarCraft valaha 3D-ben tündököl majd. Nos, a csoda megtörtént!
Hosszú várakozás után a rajongók nagy örömére végre néhány zerges képecske is befutott a StarCraft 2-ből.
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki az 1998-as nagy sikerű StarCraft történetére már nem nagyon emlékszem...
A héten elindult a Blizzard következő nagy durranásának, a StarCraft 2-nek a legnagyobb magyarországi fansiteja.
A Blizzard első dekádon túllépő klasszikusa a ma már technikai értelemben elavult látványvilág ellenére még mindig üt.
Minden idők egyik legjobban várt játékának folytatása hamarosan bétafázisba kerül. Legalábbis belső források ezt jelentették...
Újabb egység bemutatásával és képeivel frissült a StarCraft 2 hivatalos oldala. Ezúttal egy vadonatúj terran egység képei következnek.
Ejj, de messze van még ez a TBA (To Be Announced, vagyis majd bejelentik) mögé rejtőző megjelenés. Nosztalgia a köbön.
A Terran haderők mindent latba vetve próbálják legyűrni az lázadó honfitársaikat. Sokáig nem találják az ellenszert...
Majdnem tizenkét perces, HD minőségű film látott napvilágot, ami a Terranokat mutatja be közelebbről.
Elkészült a hősi múltból származó Mothership egység aloldala is a Starcraft második réséznek hivatalos oldalán.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)