Sonic & Sega All-Stars Racing - teszt
A kék sünmalac haverjaival támad - ezúttal a versenypályákon.
A Sega egyeduralkodóját egyértelműen a Sonic brand jelenti, hasonlóan a Nintendohoz, ott ugye Mario a kiválasztott. Sok-sok sündisznós őrület látott már napvilágot, jómagam is megfertőződtem anno, amikor fél kilós ős-GameGearemmel a hónom alatt rohangásztam jobbra-balra. Régi szép idők, Sonic, the Hedgehog társaságában. Mert ugye ez volt az első sünös játékok közül az egyik legjelentősebb cím. Míg a Mario-s játék nélkülöz szinte minden grafikai tunningelemet, addig a SSASR kifejezetten kiemelt figyelmet fordít a vizuális megjelenítés fontosságára. Huszonnégy gyönyörűen kidolgozott pálya, a legkisebb részletekre is odafigyelve (bár kinek lesz ideje arra, hogy az eszeveszett tempó mellett analizálgassa a környezetet?), minden helyszínt maradéktalanul kiépítve. Ez rögtön az egyik fő pozitívumát teszi ki a játék végső konklúziójának levonásakor, ami ugye azért nem utolsó egy autóversenynél, jelen esetben a Sonic & Sega All-Stars Racing-nél.
A kék sünmalac haverjaival támad - ezúttal a versenypályákon.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)