Resident Evil: The Mercenaries 3D - Teszt
Hogyan lett egy egyszerű mutliplayer módból teljesértékű játék?
A Resident Evil: The Mercenaries 3D eredetileg csak egy külön „minijáték” volt a Resident Evil negyedik felvonásában, most azonban önálló címmé dagasztották a Capcom illetékesei. A játék lényege gyakorlatilag csak annyi, hogy a sorozat egy-egy hősét irányítva kell minél több zombit lehentelni adott idő alatt. A hentelés során a mai modern szabványoknak megfelelően tapasztalati pontokra teszünk szert, ezekért cserébe pedig újabb fegyvereket és különleges képességeket tudunk elérhetővé varázsolni, így egy idő után mindenki a saját preferenciái szerint apríthat. Resident Evil: The Mercenaries 3D
Hogyan lett egy egyszerű mutliplayer módból teljesértékű játék?
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)