Race Driver GRID demo közeleg!
A Codemasters istállójának következő versenyzője a rajt előtt fut még néhány próbakört, így demonstrálva képességeit.
Alaposan meglepődött és felháborodott a Toca Race Driver sorozat rajongótábora, amikor kiderült, hogy a Race Driver: GRID néven 2008-ban bemutatkozott folytatás szakít a hagyományokkal, és a szimulátor-jellegű (bár komoly szimulátoroknál könnyebb) harmadik epizód után a vérbeli árkád autóversenyek között szeretne az élre törni - erre pedig minden esélye megvan. 43 licencelt és hibátlanul modellezett autó került a játékba (a repertoár DLC-k megvásárlásával tovább bővíthető), amelyeket a következő versenytípusok szerint csoportosít a program: Pro Tuned, Pro Muscle, drift, túraautók, presztízs, roncsderbi, Formula 3, GT1, GT2, GT Club, és páros üldözés. A valóban változatos versenyeken tizenöt lokáción vehetünk részt, melyek között leginkább városi zárt pályás futamokat találunk (Washingtonban D.C., San Francisco, Milánó, Yokohama, Okutama, Shibuya), de a Nürburgring, vagy Le Mans licencelt pályáin is zúzhatunk. A GRID játékmenete a karrier-mód köré épül, melynek során - szokásos módon - pénzt keresve és szponzorokat szerezve juthatunk egyre feljebb, miközben fokozatosan egyre komolyabb fenevadakat zabolázhatunk meg. Érdekesség, hogy saját csapatot alakíthatunk, és második sofőrt kell alkalmaznunk, aki szintén gyarapítja a vagyonunkat, bár a versenyeken sokszor okoz kellemetlen meglepetéseket. A karrier nagy erénye, hogy elég nagy szabadságot, sok választási lehetőséget ad, így nem muszáj részt venni azokon a versenyeken, amelyekhez nincs kedvünk. Tág határok között állíthatjuk be a kívánt nehézségi szintet, és a gyengébbek a verseny során segítségül hívhatják a GRID-ben debütált - és később a DiRT 2-be is beépített - Instant Replay idő-visszatekerő rendszert, ha esetleg elnéztek egy kanyart. Az első osztályú, minden tekintetben lenyűgöző látványról a DiRT 2-ben is bizonyított EGO grafikus motor gondoskodik, amely az autók törését is rendkívül hitelesen képes modellezni, de azért árkádosan megengedő a vaduló sofőrrel szemben. Nem hiányzik a GRID-ből a ma már szinte kötelező multiplayer játékmód (LAN és online), amelyben az offline összes kocsija és versenye elérhető. A Race Driver: GRID 2008 tavaszán jelent meg PC, Xbox 360, és PS3 platformokra, de erősen módosított formában még Nintendo DS kézikonzolon is elérhető.
A Codemasters istállójának következő versenyzője a rajt előtt fut még néhány próbakört, így demonstrálva képességeit.
A brit Codemasters legénysége folyamatosan adagolja a TOCA-széria egyenes ágú leszármazottjának, a Race Driver GRID-nek a médiaanyagait.
A brit Codemasters gőzerővel dolgozik a PC-re is debütáló Race Driver GRID-en. A mostani videóban a játék vezető dizájnere mesél.
A Codemasters nem kisebb feladatra válalkozott, mint a legendás TOCA-sorozat feltámasztására. Vajon sikerül-e nekik?
A brit Codemasters sikervárományos autóversenyének honlapja az ígéretek szerint sok finomsággal telepakolva elstartolt.
A brit Codemasters gondoskodik róla, hogy idén se maradjunk autóverseny nélkül. Fogadjátok szeretettel az első videót!
Jó dolog, hogy a kiadók szépen adagolt videókkal és képekkel tartják fent az aktuális projektjük iránti érdeklődést...
Nem lehetett elégedett a legújabb Race Driver munkacímével a Codemasters, mivel annak lecserélése mellett döntött.
Megérkeztek az első képek a Codemasters legújabb autóversenyéről, a NEON enginet használó Race Driver One-ról.
A Codemasters tegnap bejelentette PC-re, Xbox360-ra és PS3-ra a TOCA Race Driver sorozat egyenesági leszármazottját, melyet a Colin McRae: DIRT-ből ismert Neon motor fog hajtani.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)