Painkiller: Redemption teszt
Megváltást ígért, végül kárhozatot hozott a Painkiller: Redemption a JoWooD számára.
A legelső Painkiller rész 2004-ben jelent meg és ahhoz képest, hogy a sztorija nem volt valami eget rengető és a játékmenet is pusztán az ész nélküli öldöklésből állt, mégis sok embert megfogott az „egyedi” szférája és végülis sikert könyvelhetett el magának. Az utána megjelenő kiegészítők azonban már nem hozták az elvárt színvonalat, és a játék elindult egy olyan lejtőn, amit azóta sem sikerült megállítani. A legújabb rész, a Painkiller: Redemption sem az a kiegészítő lett sajna, ami megállítaná ezt a lavinát. A silány történet, egyhangú pályák és a gyér grafika miatt hamar unalmassá válhat a játék. Az ellenség intelligenciája nulla, ami elég nagy öngól egy olyan játéknál, ahol tonnaszámra özönlenek pokolbeli rosszakaróink. Az egyetlen dolog, ami feldobja ezt a fajta monotonitást, hogy bizonyos számú lélek magába szippantás után átváltozhatunk egy őrjöngő démonná, és így elég szép károkat okozhatunk az ellenség soraiban. Ettől függetlenül akiknek az előző részek tetszettek és szeretik a gondolkodásmentes hentelést, azoknak remek szórakozást fog nyújtani a Painkiller: Redemption.
Megváltást ígért, végül kárhozatot hozott a Painkiller: Redemption a JoWooD számára.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)