Mass Effect - Több, mint trilógia?!
A BioWare komolyan veszi a Mass Effect univerzumot. Az EA pedig komolyan veszi az üzleti lehetőségeket.
Az akció-RPG vonulatot képviselő, a fantasy világot sci-fi-re, a sárkányokat földönkívüli rémségekre cserélő Mass Effect első epizódja 2007-ben jelent meg Xbox 360-ra, majd 2008-ban PC-re, és igen hamar belopta magát a játékosok szívébe, akik 4 milliónál is több példányt vásároltak belőle. Két évvel később vehettük kézbe a trilógiának tervezett űreposz középső felvonását, amely elődjénél sokkal kifinomultabbá vált, és az RPG értékek megőrzése mellett tovább erősödött akció-jellege, melynek köszönhetően nagyon pörgős és addiktív játékmenetre számíthatunk. A Mass Effect 2 története meglepően indít: Shepard kapitány hajóját súlyos támadás éri, hősünket halottnak nyilvánítják, csapata szétszéled. A kapitányra rátalál a kétes hírű Cerberus vállalat, amely két év alatt életet lehel belé. A lábadozás után a titokzatos Illusive Man csakhamar meg is bízza egy rejtély felderítésével, majd hamarosan az emberiség megmentésének terhe is hősünk nyakába szakad - ennél többet azonban nem árulhatunk el. Mass Effect játékmentés birtokában szinte közvetlenül folytathatjuk, amit elkezdtünk, kapitányunk rögtön ismerős lesz (külsején és karakterosztályán persze változtathatunk), korábbi döntéseink szerint módosul a történet, és magasabb szintről indulunk, több kredittel és nyersanyaggal. Új csapatunk más-más okokból hozzánk verődő tagjainak bizalmát és hűségét a hozzájuk kapcsolódó küldetések teljesítésével vívhatjuk ki. Ezzel a zseniális húzással társaink élővé válnak, érzelmi kötődést váltanak ki, és karakterfejlődésük részesei lehetünk - ezért későbbi döntéseink súlyát is jobban fogjuk érezni. A hat választható kaszt a képességek szerint csoportosít bennünket, de ennek kevés a jelentősége, mivel társaink révén minden képességhez hozzáférhetünk, és magas szinteken akár új dolgokat is tanulhatunk. Még gördülékenyebb lett a csapatirányítás, társainknak könnyedén adhatunk célpontokat, de képességeikhez gyorsbillentyűket is társíthatunk, így nem muszáj kimerevített képernyőn osztogatnunk a parancsokat. Ugyanakkor egy jól összeválogatott csapattal továbbra is rengeteget taktikázhatunk a kitűnően megtervezett, Gears of War-szerű fedezékrendszerrel megbolondított pályákon. A nagyjából 20 órányi játékidőt akár meg is háromszorozhatják a végre változatos, és téttel bíró mellékküldetések. Az első rész alatt is dolgozó Unreal Engine 3.0 grafikus motort elképesztő mértékig meghajtották a BioWare fejlesztői, részletesebb környezet, életszerűbb karakter animációk, szebb effektek, stabil képfrissítési ráta, és igen szépen megkomponált látványterv gyönyörkodtet bennünket. A Mass Effect 2 az első rész rajongói számára kötelező vétel, de az akciójátékok és a klasszikus RPG-k rajongói is bátran próbálkozhatnak vele. A játék igényes magyar felirattal 2010. január 29-én jelent meg PC-re és Xbox 360-ra, a PS3-mas verzió érkezése 2011 januárjában várható.
A BioWare komolyan veszi a Mass Effect univerzumot. Az EA pedig komolyan veszi az üzleti lehetőségeket.
További, nem kis mennyiségű infóval örvendeztet meg bennünket a BioWare, méghozzá egy új Mass Effect 2 videó által.
A BioWare szerint a Project Natal nagyon impozáns képződmény, és már vizsgálgatják a lehetőségeket.
A BioWare nagyon szeretné, hogy a Mass Effect 2, és a Mass Effect 3 közötti átmenet zökkenőmentes legyen.
Shepard parancsnok biztosan visszaköltözik képernyőinkre a Mass Effect harmadik epizódjában, amennyiben életfunkció zavartalanul szuperálnak a Mass Effect 2 záróakkordjait követően.
Itt van a GS, itt van újra, még mindig legszebb énnékem...
Lassan túlzásba viszi a titokzatoskodást, és a porhintést a BioWare, Mass Effect 2 ügyben.
Nem irányíthatjuk a Mass Effect első részében megismert karaktereket, helyettük vadonatúj szereplőket válogathatunk csapatunkba.
A BioWare fellőtte a Mass Effect 2 minden hájjal megkent, akarom mondani rajongók számára fontosnak tűnő információkkal telepakolt honlapját.
Az elődjénél sötétebb tónusúra tervezett Mass Effect 2 egyik hosszúra nyúló tűzharcába nyerhettek betekintést.
A BioWare teljes erővel dolgozik a Mass Effect 2-őn, de szerencsére nem hanyagolja az első részt sem.
Teljes gőzzel pörög az E3, egymás után érkeznek a jobbnál jobb anyagok. Kevés az eredeti ötlet, sok a folytatás, de köztük akad ám minőségi darab is. Itt van például a Mass Effect 2.
A BioWare tovább húzza az idegeinket egy újabb villámteaser segítségével.
Vadonatúj Mass Effect és Mass Effect 2 információk kerültek nyilvánosságra, melyből kiderül, egy időre visszatér Shepard parancsnok.
Jó minőségű gameplay jeleneteket megörökítő képeket sikerült kiollózni a Mass Effect 2 második teaser videójából.
A Mass Effect 2 játszható lesz az E3 során, derül ki a legújabb kis teaserből.
A Mass Effect 2 megjelenése még nagyon távoli, ezért minden egyes információmorzsának, minden egyes képnek, rajznak, festménynek, szobornak, installációnak örülünk. Ezúttal csupán három új koncepcióképpel gazdagodtunk.
Szexbotrány és Mass Effect. Jövőre újra egy lapon fogják emlegetni ezen kifejezéseket.
A nagyközönség kizárásával zajlott GDC 2009 bemutatóról került ki két kézi kamerás felvétel a Mass Effect folytatásáról.
A minap kérdezgették a GDC-n, a BioWare nagyfőnököt a jövő év elején várható Mass Effect 2-ről.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)